از جمله فاکتورهایی که در به دست آمدن نتیجه درخشان از جراحی زیبایی بینی که از جمله محبوب ترین جراحی های زیبایی در میان مردم است تاثیر زیادی دارد، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد. اگر ساکن بابل هستید و تمایل به انجام عمل بینی دارید ، می توانید به دکتر علی توسلی ، جراح بینی بابل مراجعه نمایید. ایشان با سپری کرن سال ها تجربه در این زمینه ، قادر خواهد بود همان بینی را که باب میل شماست ، برایتان خلق سازد.

اگر برای تان مسجل شده که بینی تان دارای ایراد بوده و مشکلات ظاهری آن منجر به ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس تان شده است، می توانید به راحتی و با جراحی زیبایی بینی این مشکلات را برطرف کرده، به ظاهری زیباتر و موزون تر دست یابید.

بعد از اینکه تصمیم به جراحی بینی گرفتید اولین اقدامی که باید انجام دهید، انتخاب یک جراح بینی خوب در بابل یا شهری است که در آن سکونت دارید. حال ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه می توان بهترین جراح بینی را انتخاب کرد؟ ما در ادامه توضیحاتی در رابطه با نحوه انتخاب یک جراح بینی خوب را خدمت تان ارائه کرده ایم.

 

 

ویژگی های بهترین جراح بینی را بشناسید :

برای اینکه عملکرد خوبی در انتخاب جراح بینی تان داشته باشید لازم است تا از ویژگی های بهترین جراحان بینی آگاه باشید. این ویژگی ها عبارتنداز:

  • وجدان کاری بالایی دارد:

جراح بینی اگر از وجدان کاری بالا برخودار باشد فقط به منافع مالی اش فکر نمی کند و جراحی را تنها در صورتی برای فرد انجام می دهد که از عدم عوارض جدی برای فرد مطمئن بوده و اطمینان داشته باشد که نتایج به دست آمده از جراحی مطلوب و رضایت بخش خواهد بود.

  • زمان زیادی را برای بیمار صرف می کند :

یک جراح بینی خوب زمان زیادی را به منظور آگاهی از انتظارات و توقعات بیماران صرف نموده و همچنین پرسش های دقیقی در رابطه با سوابق بیماری، جراحی و مصارف دارویی بیمار از او می پرسد. همچنین یک جراح بینی با تجربه به پاسخ های بیمار بسنده نکرده و آزمایشاتی را نیز برای او تجویز می کند.

  • برخورد خوبی با بیماران داشته و صبور می باشد :

بهترین جراحان بینی کاملاً بر این موضوع واقف هستند که بیماران قبل از جراحی کمی استرس خواهند داشت. آن ها این استرس ها را درک کرده و با برخورد خوبی که با بیماران خود دارند بین خود و بیمار احساس صمیمیت ایجاد کرده و به این ترتیب از استرس بیماران کم می کنند.

از دیگر ویژگی های یک جراح بینی خوب می توان به داشتن تجربه کاری و مهارت بالا، اشراف بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی و همچنین برخورداری از قدرت تصور بالا اشاره کرد.

 

 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

  1. ابتدا اقدام به جمع آوری اسامی بهترین جراحان بینی در شهر خود کنید. برای اینکار می توانید در شبکه های اجتماعی یا موتورهای جستجو به جستجو پرداخته و از آشنایان خود سوال کنید.
  2. با مراجعه حضوری به مطب جراحان بینی با آن ها صحبت نمایید.
  3. اگر بیماران قبلی در مطب حضور داشتند نزد آن ها رفته و درباره میزان رضایت شان از عملکرد جراح بینی سوال کنید.

درباره جراحی زیبایی بینی :

رینوپلاستی هم با بی حسی موضعی و هم با بیهوشی عمومی قابل انجام است. روش های مختلفی برای کاهش عرض استخوان بینی وجود دارد که متداول ترین آن ها برش استخوان های جانبی و فشار دادن آنها به داخل با جراحی است. کبودی و تورم بینی معمولاً تا هفته اول ادامه دارد. دوره نقاهت بعد از جراحی بسته به جزئیات جراحی یک تا دو هفته طول می کشد و شکل اصلی بینی پس از حدود سه تا چهار ماه مشخص می شود.

جراحی بینی باز :

رینوپلاستی سنتی که به آن جراحی زیبایی بینی باز نیز گفته می شود ، متداول ترین روش برای برداشتن دائمی قوز پشت بینی و سایر مشکلات ظاهری آن است.

این جراحی به بیهوشی عمومی نیاز دارد، جراح یک برش کوچک بر روی کلوملا و در صورت نیاز تعدادی برش در داخل و کناره های بینی ایجاد می کند، با این کار پوست از ساختمان بینی جدا شده و سپس جراح خط بینی را سمباده می زند و شکل می دهد، همچنین ممکن است این اقدامات شامل شکستن و تنظیم مجدد استخوان های بینی برای بهبود شکل نیز باشد. بعد از جراحی، یک هفته بر بر روی بینی، آتل یا گچ قرار می گیرد. لازم به ذکر است بهبودی کلی به طور متوسط 3 هفته طول می کشد.

 

 

جراحی بینی بسته :

جراح به جای ایجاد یک برش قابل مشاهده روی پل بینی ، از سوراخ های بینی کمک می گیرد. این روش نیز به بیهوشی عمومی نیاز دارد. جراح در پل سوراخ های بینی برش می زند تا استخوان و غضروف بالای مجاری بینی را اصلاح کند. این جراحی معمولاً به زمان بهبودی کمتری احتیاج دارد و انتظار می رود بهبودی کامل بین 1 تا 2 هفته باشد.

یک جراح بینی حاذق و کارآزموده باید نسبت به تمام موارد گفته شده در فوق آگاهی داشته و بتواند به لحاظ عملی از دانش خود بهره گیرد.

بهترین سن جراحی بینی :

توصیه دکتر علی توسلی ، جراح بینی بابل به بیماران این است که تا زمان تکمیل رشد صورت، جراحی زیبایی بینی را انجام ندهند.

شکل صورت از زمان بلوغ و حتی تا اواخر نوجوانی تغییر می کند؛ به همین دلیل اگر جراحی بینی قبل از بلوغ انجام شود ممکن است بینی رشد کرده و نتیجه جراحی تحت تاثیر قرار بگیرد. به طور کلی قبل از اتمام رشد و نمو صورت ، هیچ نوع جراحی زیبایی بینی نباید انجام شود.

هزینه جراحی بینی :

در بیشتر موارد اولین چیزی که به ذهن خطور می کند هزینه جراحی بینی است. مطمئناً متوجه هزینه های مختلف جراحی زیبایی بینی شده اید. هزینه عمل زیبایی بینی بسته به پارامترهای مختلف متفاوت می باشد، به همین دلیل است که در هر فرد تفاوت قیمت جراحی زیبایی بینی را مشاهده می کنیم. کسانی که می خواهند از هزینه جراحی بینی مطلع شوند باید به جراح مراجعه کنند و پس از انجام معاینات مورد نیاز ، هزینه نهایی جراحی زیبایی بینی برای آن ها مشخص می شود.