بزرگی بیش از حد لاله ی گوش می تواند برای افراد بسیار آزار دهنده بوده و باعث شود تا فرد نسبت به ظاهرش احساس ناخوشایندی داشته باشد ؛ اینجاست که جراحی گوش به کمک افراد آمده و موجب می شود که بتوانید بر این مشکلات غلبه کنید. جراحی زیبایی گوش که در اصطلاح به آن اتوپلاستی نیز می گویند نوعی جراحی زیبایی است که با هدف بهبود موقعیت، شکل و تناسب گوش نسبت به سایر اجزای صورت انجام می گیرد. با انجام این جراحی زیبایی می توان بسیاری از مشکلات مادر زادی گوش ها همچون برآمده بودن یا بزرگ بودن بیش از اندازه گوش را برطرف نمود. لازم به ذکر است که این عمل علاوه بر رفع مشکلات مادر زادی قادر به اصلاح بدشکلی هایی که در اثر آسیب های جسمی همچون تصادف در فرد ایجاد شده اند نیز می باشد. افرادی که قصد دارند جراحی گوش در بابل انجام دهند می توانند به دکتر علی توسلی بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در بابل مراجعه کنند. ایشان با تکیه بر دانش و مهارت خود قادر اند فرم زیبایی برای گوش های شما به وجود آورند و مشکلات به وجود آمده در این ناحیه را درمان کنند.

 

جراحی گوش در بابل

 

اقدام برای اتوپلاستی

اولین قدم برای انجام جراحی در بابل ، شناسایی و انتخاب بهترین جراح گوش است. از همین رو اگر قصد جراحی کردن گوش در بابل یا هر شهر دیگری را دارید با در نظر گرفتن ویژگی های یک پزشک خوب همچون با وجدان بودن و داشتن تخصص و مهارت زیاد و انجام تحقیقات دقیق بهترین جراح گوش در بابل یا هر شهری که در آن ساکن هستید را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب بهترین دکتر جراحی گوش در بابل شخصا با ایشان مشورت نموده ، سابقه پزشکی خود را برای ایشان شرح داده و همه انتظارات و اهدافی که از انجام این جراحی زیبایی دارید را با ایشان در میان بگذارید. جراح نیز در این جلسه مشاوره توضیحات دقیقی در رابطه با دوران بهبودی ، خطرات ، مزایا ، هزینه ها، انتظاراتی که باید از جراحی داشته و مراقبت هایی که باید بعد از آن رعایت نمایید خدمت تان ارائه می کنند.

کاندیدای مناسب

یک متقاضی جراحی کردن گوش در صورتی صلاحیت انجام این عمل جراحی را دارد که دارای شرایط ذیل باشد:

  • هیچگونه بیماری سلامت ایشان را تهدید نکرده، مبتلا به عفونت های شدید گوش نبوده و از سلامتی کامل برخوردار باشد.
  • کودکانی با حداقل 5 سال سن که گوش های شان به میزان کافی رشد کرده و غضروف های آن تاب و تحمل جراحی را دارد.
  • افرادی که اهداف مشخصی برای جراحی داشته و دیدگاه مثبتی از آن دارند.
  • اشخاصی که از دکتر جراحی گوش در بابل توقعات منطقی و معقول دارند.
  • افرادی که به مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و همچنین مواد مخدر اعتیاد ندارند.
  • کودکانی که قادر به رعایت دستورالعمل های پزشک بوده، با ایشان همکاری لازم را داشته و قادر به بیان احساسات خود هستند.

اتوپلاستی - دکتر علی توسلی

فواید و مزایای انجام عمل اتوپلاستی برای افراد چیست؟

  • برطرف کردن برجستگی گوش ها : برای بیشتر افراد قسمت خارجی گوش دارای زاویه ی 25 الی 35 درجه است و در صورتی که زاویه گوش از 35 درجه بیشتر شود ، بر ظاهر و سایر تناسبات چهره اثر منفی خواهد گذاشت. با انجام اتوپلاستی این نواقص و ایرادات ظاهری برطرف می شوند.
  • بالا بردن اعتماد و عزت نفس : نه همیشه اما عموما برای افراد مختلف ، رابطه مستقیمی بین اعتماد به نفس و ویژگی های ظاهری وجود دارد. یعنی هر چقدر افراد نسبت به ظاهرشان احساس امنیت بیشتری داشته  باشند ، از اعتماد به نفس بیشتری برخوردارند و نهایتا به خود و فعالیت ها و عملکردشان احساس بهتری دارند. اما زمانی که فرد در رابطه با ظاهرش احساس نا امنیت و عدم رضایت داشته باشد ، هر کار مثبت و خوبی که انجام دهد ، همچنان رضایت خاطر 100 درصدی برایش حاصل نمی شود. این مورد برای کودکان و خردسالان که ممکن است توسط همسالان و دوستان مختلف مورد تمسخر قرار بگیرند ، بسیار بیشتر است.
  • نتایجی که با انجام عمل اتوپلاستی گوش در بابل به آن دست پیدا می کنید ، اکثرا نتایجی دائمی و همیشگی هستند و نیاز به ترمیم و انجام مجدد جراحی نیست.
  • انجام اتوپلاستی زیبایی گوش ، در عین اینکه بر ظاهر فرد اثر مثبت و قابل توجهی خواهد داشت ، غیر طبیعی نیست . در واقع منظور ما از این اثر ، یک تغییر مصنوعی و بد نیست. بلکه نتیجه این عمل ، بسیار طبیعی و نچرال خواهد بود.
  • جراحی اتوپلاستی به دست بهترین جراح گوش بابل ، برخلاف تصور اکثر افراد یک جراحی بی خطر است و با توجه به نتایج و اثرات مثبتی که برای شما به ارمغان می اورد ، عوارض و ریسک های به مراتب کمتری نسبت به سایر جراحی های زیبایی برای شما خواهد داشت.

 

 

نحوه انجام جراحی گوش در بابل

بیمار برای انجام این جراحی زیبایی با توجه به صلاحدید پزشک تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی قرار گرفته و سپس برشی به منظور ایجاد اصلاحات لازم و کاهش غضروف گوش در پشت گوش ها ایجاد می شود؛ با کاهش دادن غضروف، گوش به سمت سر خوابیده و به آن نزدیک می شود. در نهایت نواحی برش خورده بخیه زده شده، پانسمانی بر روی آن قرار گرفته و بیمار در صورت نداشتن مشکلی خاص، از بیمارستان ترخیص می گردد.

عوارض جراحی گوش

عوارض و مشکلاتی که بعد از انجام یک پروسه درمانی و زیبایی برای افراد به وجود می آید می تواند افراد را به طور کامل از نحوه درمان و مراجعه مجدد به پزشک منصرف سازد.  اما باید بگویم که اگر شما برای انجام این عمل به یکی از بهترین و متبحر ترین پزشکان جراحی گوش در بابل مراجعه کنید و این پروسه را به او بسپارید و در طول دوران بهبودی تمامی نکات مراقبت های بعد از جراحی را که او به شما گفته است را به طور کامل رعایت کنید ، به طور حتم پس از آن با مشکل خاصی رو به رو نخواهید شد. اما در غیر این صورت احتمال بروز مشکلات و عوارض جانبی کوچک و بزرگ مانند درد  شدید ، عفونت ، غیر قرینگی گوش ها ، باقی ماندن اسکار ها و غیره وجود دارد. از همین رو اگر دوست ندارید به عوارض جانبی گفته شده یا حتی شدید تر از آن دچار شوید یک جراح متبحر ، مجرب و حرفه ای برای عمل زیبایی گوش خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که یک پزشک خوب ، مجرب و متبحر به دلیل داشتن فعالیت طولانی مدت و سوابق درخشان می تواند از بروز هر گونه مشکل در حین عمل جراحی و بعد از ان جلوگیری کند. چرا که او می تواند نکاتی را به شما بگوید که ش

ما با رعایت کردن آن ها دوران بهبودی سریع و آسانی را تجربه کنید بدون این که ذره ای نگران به وجود آمدن مشکل خاصی باشید.

اتوپلاستی - دکتر علی توسلی

هزینه اتوپلاستی در بابل

یکی از مهم ترین سوالاتی

که افراد پیش از انجام یک عمل جراحی یا انجام یک کار مهم می پرسند این است که قیمت جراحی گوش در بابل چقدر است؟ در پاسخ به

این سوال باید بگویم که هزینه نهایی این پروسه زیبایی به مواردی از جمله دستمزد جراح گوش ، هزینه های بیمارستان و تیم درمان ، قیمت آزمایشات مورد نیاز پیش از جراحی ، پیچیدگی های عمل و غیره بستگی دارد و جراح پس از آن که موارد فوق را بررسی کرد هزینه نهایی عمل جراحی زیبایی گوش را در سال جاری تعیین می کند. بیماران عزیز می توانند برای دریافت نوبت و همچنین اطلاع از قیمت نهایی ابتدا به شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرند و سپس به صورت حضوری به دکتر علی توسلی بهترین و متبحر ترین جراح زیبایی گوش در بابل مراجعه کنند. با مراجعه حضوری شما می توانید در ابتدا مشکلاتی که دارید را شناسایی کنید  ، میزان تغییرات مورد نظر خود را اعلام نمایید و سپس تحت معاینه قرار بگیرید. پس از طی کردن تمامی این مراحل جراح پلاستیک و گوش و حلق و بینی شما هزینه تقریبی عمل گوش را اعلام می کند. شما در طی حضور در جلسات مشاوره می توانید با پزشک خود در رابطه با نکات مراقبتی قبل و بعد ، نتایج حاصل شده و غیره صحبت نمایید و در رابطه با عمل پیش روی خود اطمینان کامل را به دست آورید.